Stap 1
Missie
Lees grondig de missie en denk na over de manieren om de missie op te lossen.
Stap 2
Codeer
Welke materialen denken jullie te gebruiken? In welke kamer zouden deze zich bevinden? Plan een route voor jullie Stemmel met de codeerkaarten.
Stap 3
Scan
Scan de kaarten om jullie route te bevestigen.
Stap 4
Kijk
Kijk waar jullie Stemmel eindigt op het spelbord en in welke kamer van de familie Verboven.
Stap 5
Kamer
Kijk om jullie heen in de kamer op zoek naar materialen om jullie missie te doen slagen.
Stap 6
Materialen
Verzamel maximum 3 materialen uit de kamer.
Stap 7
Verzamel
Verzamel de fysieke materialen bij de leerkracht.
Stap 8
Bouw
Gebruik de fysieke materialen om de constructie te bouwen om jullie missie te doen slagen.
Quickstart
Bekijk de video en ga onmiddellijk aan de slag!
Stap 1
Missie
Lees grondig de missie en denk na over de manieren om de missie op te lossen.
Stap 2
Codeer
Welke materialen denken jullie te gebruiken? In welke kamer zouden deze zich bevinden? Plan een route voor jullie Stemmel met de codeerkaarten.
Stap 3
Scan
Scan de kaarten om jullie route te bevestigen.
Stap 4
Kijk
Kijk waar jullie Stemmel eindigt op het spelbord en in welke kamer van de familie Verboven.
Stap 5
Kamer
Kijk om jullie heen in de kamer op zoek naar materialen om jullie missie te doen slagen.
Stap 6
Materialen
Verzamel maximum 3 materialen uit de kamer.
Stap 7
Verzamel
Verzamel de fysieke materialen bij de leerkracht.
Stap 8
Bouw
Gebruik de fysieke materialen om de constructie te bouwen om jullie missie te doen slagen.